Neatrastoji Šiaurės Argentina I. Humahuaca

Praėjusį kovo mėnesį, su geriausia drauge, kuri atvyko aplankyti manęs iš paties Amsterdamo, susiruošėme į turbūt įsimintiniausią savo gyvenimo kelionę. Per vienuoliką dienų nusprendėme apžiūrėti Argentinos pietus bei šiaurę. Buvo nepakartojama: El Calafate pietuose ir Salta šiaurėje yra tokios kontrastingos vietovės, jog net nesitiki, kad visa tai telpa toje pačioje šalyje – Argentinoje.

Viskas prasidėjo Buenos Airėse, kur pirmiausia  sėdome į lėktuvą ir 2 valandas skridome į Saltą, esančią šiaurinėje šalies dalyje. Pirmąjį vakarą apžiurėjome šio kolonijinius laikus menančio miesto centrą ir apsilankėme “peñas”, kur galima pabandyti tradicinių tik šiaurei būdingų patiekalų bei pasiklausyti folkloro muzikos.

Sekantį kelionės rytą, pabudome anksti ir vienu pirmųjų autobusų išvykome į Humahuaca miestelį. Visus 250 kilometrų grožėjomės nepakartojamais vaizdais: didžiuliais vešlia augmenija apaugusiais kalnais bei daugybe raudonų uolų su jose išdygusiais šimtais kaktusų.

Vakare, tik pasiekus Humahuaca sėdome į paskutinį autobusą, keliaujantį į Hornocal kalnus. Saulei leidžiantis, dardėjome siauru, itin vingiuotu ir neasfaltuotu keliu aukštyn ir aukštyn į kalnus, jog galėtume geriau apžiūrėti šį nepaprastą gamtos stebuklą, esantį 4300 metrų aukščiau jūros lygio.

Dar visai prieš saulėlydį, aš ir mano draugė, stovėjome prieš gražiausiomis spalvomis “numargintus” Hornocal kalnus ir tiesiog džiaugėmės tokia sėkmiga kelionės pradžia bei akimirkos galia.